close

 

今天看的片 美國心玫瑰情

很喜歡很美

意象非常的棒

中年危機 看似幸福的家庭 疏離的關係 被冷落的女兒

講的是很普通的關係, 卻很深刻

很喜歡片中玫瑰常常出現在片中

感情 如玫瑰帶刺 如此美 卻又危險 

最後一段凱文史貝西死前說的話

我愈來愈愛凱文史貝西了(繼看了se7en之後)

 


"I guess I could be pretty pissed off about what happened to me, but it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world"
                                                                                
"Sometimes I feel like I'm seeing it all at once and it's too much My heart fills up like a balloon that's about to burst."
                                                                                
And then I remember to relax...and stop trying to hold on to it.

And then it flows through me like rain,and I can't feel anything but gratitude...for every single moment...of my stupid little life.

(後來我記得要放輕鬆,別一直想要緊抓著不放 所有的美就像雨水一樣洗滌我,讓我對我這卑微愚蠢的生命,在每一刻都充滿了感激)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Scarlett 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()